det är så oretvist

jag har gråtit och gråtigt medans jag har sutit och läst en blogg om en tjej som har canser och bara har en månad kvar att leva hon har så himla mycket kvar att leva för hon har en son i samma ålder som min lilla töss,
hon har entligen efter mycket fel fott det bra och så kom cansern ,,,,,,,,,,
fan fan fan fan

jag blir ledsen för denna tjej som med ärlighet skiver i sin blogg tycket hon såå himla stark som årkar och vill dela med sig av sin historja
hur hon har fott lämna bort sitt barn pgv smärtorna hon har och att hon har såna smärtro inget hjälper länger och att hon bara har en månad kvar på jorden ,,,,,

loo jag tencker på dig och din son



gå in och läs om henne hon vill det

jag har länkat till henne från min blogg
Loo för allt i värden blogg
heller länka henne du med
http://mrsgonzo.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0