hella dagen har i dag varit en dagens glädje stund den 4 februari

ja i dag är amanda MÅNAD DAG I DAG FÖR SIRKA 2 TINNER SEDAN OCH 16 MÅNADER SEDAN FÖDES VÅR LILLA TJEJ

jag och amanda firade det med ett gå en promis i det"vakra vädret" sverge har att erbjuda oss till min mamma amandas mormor jobb för att följa med henne hem och ha en riktig myss dag me mormor/mamma vi bestämde att vi skulle komma i gen nesta trorsdag amanda va ju så duktig å hjälpte mormor på jobbet, jaa visa skulle någ säga att amanda städar bätre en mig =)
när vi gick till mamma somnade amanda i vagen ganska derekt men dok lite sent men va gör de när barn har roligt för amanda jälpte inte bara mormor på jobbet hon sat ochså och fikade mjölk och kaka åå va gott hon tyckte det va
en dam på min mammas jobb som jobbar i receptonen och heter ankristin bjöd amanda på en väldigt goo kaka för hon åt den derekt hihihi inte en enda smula blev kvar
när vi väl va hemma hos mamma och jag hade burit amanda in tagit av henne vintern med ovrall vantar m,m så sov hon i 2 immar medan jag oc mamma åt lunch och drak kaffe tillsammans det va mysiggt kan sakna de i bland att vara bara jag och mamma
MAMMA JAG ÄLSKAR DIG

AMANDA VAKNADE DEX FÖR HENNES LUNCH LASANG sedan va det bussss och lek vi gick i genom lite boker som amanda fick då hon tycker om att " läsa " heller man kanske ska säga kolla på bilder ,,,, men ja tror hon läser
till och med bätre en mig själv ,,hiiiihhhiiii dyxelektriker skemt
i högen med böker va de många som va til mig oc syran när vi va små
har man syskon och de ite skiljer meren 2, till 3, år i mellan en vet ni vad jag pratar om man fick dela
ganska smrt tycker jag och väldigt roligt att mamma har klar de efter alla år alla flyttar alla barnbarn ha de hengt med fär att till slut komma till amandas använing, vi hittade en massa filmer med både vhs och dvd vi har ju en liten tv men inbygt vhs i en tjok tv dom ä hengt för att amanda ska ha den i sitt rum ,så ni kan ju tencka er att jag blev glad när jag såg alla finna disny filmer som jag hade när jag va barn
för när jag va barn hade en grj som man kan kalla myss dag, en gång i månaden förutom binon på lördagar de va alltis myss till bingon , jag och lilla syster fick sita i ett litet eget bord med gois cipps, colla mamma hade gjort egna bingobrikor till oss, allt va pricis som i bingo studjon tyckte vi de va hell mysigt va man önskade sig då va ju bara att man van och fick en bingo bära nale

en annan mysig grej vi gjorde va att en gång i månden gå ut och äta på resturang ,,, åå va vi tyckte de va roligt och i samband med det kunde vi få en film av mamma, ochså vis amanda till fällen fick vi filmer tex nä mamma hade varit och stor hndlat och lämnat oss hemma med de äldrre syskorna heller när någon av os va sjuk oftas då jag då jag hade EP  epelepci mycket när ja va liten ,,,i alla fall de bev en hel del filmer på vhs och så roligt att amanda nu kommer kunna se dem

TACK MAMMA FÖR I DAG HADE SÅÅ MYSIGT VET ATT AMANDA HADE DET MED

nä nu ska jag sova så det får bli fedag snrt jag lengtar såååååååååååååååååååååååååååååå
MYCKER

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ FANNNNN NU BÖRJAR DE PKOGA UTAN FÖR OSSSSSSSSSSSSS
ååååååå jag lengtar faneme mer nu tills på fredag

kram kram villken underbar dag !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0