då va det gjort ,,, men fan va jobbit det va

de har nys gott fran st tidning va en hjäte snäl kille och en tjej som kom hem till oss för att prata m min och robbans jobbiga förlåsning, jag trodde inte det skulle vra så jobbit att dra upp allt i gen men de va det ,,, att föda baran ska vara en bra upplevelse men för mig va det en mardröm
jag kommer troligt vis vara med på rado guld nyheter med kanse redan i kväll det det vet jag inte
och tidningen på lördag tror jag
anledningen till att jag går ut och berätar vad som hände oss är för att jag inte vill att de ska kunna hända andra
och varför jag har ventar i 15 månader är för att jag inte har orkat dra upp de i gen
har bara vetat glömma men nu vet jag efter 15 månader att de går inte jag kommer ALDRIG GLÖMMA
jag vill värkligen inte att någon får gå i genom de vi fick gå i genom som  en början på en familj fick göra
jag orkar inte skiva mer nu ,,,,,,

Kommentarer
Postat av: anneli

hejsan! ramlade in på din blogg nyss:) himla fin den är!!! får man fråga vad som hände under förlossningen?? jag har själv en dotter jag med:) ta hand om er!

2010-02-11 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0