blir riktigt jävla förbanad

jag såg nyss på sen kväll med ekdal ett annars så bra program men i dag blev jag bara förbanad
det handla i kväll om hur en "man" hade blivit "lurad" att bli pappa och om hur han nu har skrivit en bok om de tragiska 10 år som ar gott sedan pojken föddes

i sverge kan man inte lura någon till att bli pappa för i svärge är det lagligt för killen att trå på en kondom innan han ,,,,
det är hans val
men den lila 10åeingen som sitter någon stans i svärge och får en bok utgiven efter hur ike önskad han är ,,,, det är inte barnet val
helt över tygad om det och att store stake karn siter och nästan snyftar i teven är ju helt sjuk ju
jag tycker så himla synd om dena lila 10 årng som får veta på detta sätt i tven att hans pappa tänkte ta sitt liv för att han inte vill vara pappa,vad är det för börda en liten kille ska bära på inte hellt rätt va ??

man ska ge sitt liv för sina barn ovasätt hur relatjonen ser ut till den andra parten
heller har jag fel !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0