andra dagen utan väling på dagen

och de går så bra ,, jag är så himla stålt över min lilla prinsesa
i morse när vi vaknade va det välling som väntade min lilla tjej
men skilnade från för och nu är at när lilla prises ska sova midag brukar de vara välling
i flaska men inte nu längre nu är det mjölk om det är något men vi kan ju så klart sova utan fraska ochså
nu holler jag på att göra årning mat till prinses när hon vaknar

jag kokade kort, pot.morot, har skurit allt i tärningar och sedan haft i lagerblad och peppar korn för smaken skull när de sedan har kokat klart tar jag upp de i från vattnet tar bort peparen och lagerbladen
och mossar ner det i grädde

hur gott som hälst , som en korb gryta
amanda tycker inte så mycket om barn maten i burk
hon föredrar mycket häldre hemalagad mat
och det är ju bra det för jag värkligen älskar att lagga mat
men natuligt vis ater lilan burk mat med
som när man är på stan heller borta

men lunch midag hemma gör jag själv till hemme nu äter hon ju det vi äter till midag bara det inte är för stark mat


i dag börjar robban jobba kl 21 oo
inte 17 oo som förut
ååå jag får ha han hemma lite länge guld värt ,,
kram kram nu ska jag ta en kop java

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0