39.7 feber i kväll tråts allvedon

amanda sover i min famn i soffan hon har bara ätit 3 flaskor med välling i dag nestan inte druktigt alls
en hallv yogurt och en halv kaka lilan vill inte ha något det gör mig lite oroligt ,,,
nu sover hon utan pj just bara för att febern inte ska stiga högre får hon inte heller ha tecke på sig utan bara en tunt lakan ,,,det har min mamma lärt mig "tack mamma jag älskar dig"
hon har fott i sig lite gass henke om förbi påfika och köpte med sig lite glass till sjukligen ,,
väldigt snällt av han nu får jag bara se till att INTE amandas pappa äter upp den
:p

I MORGON KOMMER FARFAR OCH HEMTAR OSS kl 10 oo
pappa kommer ut till farmor och frfar och oss senare
jag och robban ska till plajjan gisa va vi ska göra "jaaaaaaaa rätt
vi ska sola "
solomamen har tagit över
tancken va bio i morgon men när lillan har feber tjens det så in HL,,,, dumt
så det kan veta vill vra ed mig kärlek så att hon mår bäte ,,
nä nu ska jag sova jag med man vet ju ite hur länge lilan vill sova i sträk nu i går natt vaknade hon efter varje timme och hade feber kramper ,,


goo natt min skat synes i mogon mamms älskade goo tråll
mamma pappa älskar dig sååååå

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Stackars lilla Amanda, verkar vara något skit som går Juno har haft hög feber och kräkts. Tänkte bara om Amanda har haft flera feberkramper på en natt måste du nog kontakt sjukvården, man bör göra det första gången de går feberkrsmper för att kunna utesluta att det inte är epilepsi.

Kram.

2010-02-19 @ 00:15:03
Postat av: andreas

Hmm...brukar läsa här ibland.. Svenska och rättstavning var inte ditt starka ämne i skolan va?



En rolig blogg..ha det!

2010-02-19 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0