vad vet jag ,,,

jag vet inte jag har aldrig varit avensjuk på minna vänner
deras lycka ä min lycka

men det är tydligt att det inte funkar så för alla medmenskor runt om i värden
det är skit snak, bak tal , och allmen ireterningar över vad din granne har och inte du ,,,
jag har aldrig varit en av dem som har behandlat någon med avensjuka
vet att den derssen inte klär mig
så den får någon annan bära
och det är tydligt att det är många som just har på sig den dressen
men jag tycker det är så hemskt för om man ska vända på det hella
betyder det ju att du som är avensjuk på andra kn ju inte tycka vidare mycket om dig själv
och för att hevda dig inför folk gör du allt för att få de andra att må dåligt för då mår du bra

för mig låter det helt jälva sjukt ,,,,,
men är man en vensjuk meniska kanske man förstår förklaringen ,,,
vad vet jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0