underbar dag

i dag har ag en sån där dag jag bara går runt och nynnar på en väldigt betydande låt för mig (jag blir riktigt glad nät jag hör den

men kan dagen börja bätre
en att man får  ta en fika på ett fik med bästa tjejerna i stan ac och amanda innan ac skulle på skolan

jag och amanda gick på en prominad tills farfar skulle komma in för att lämna farmor på jobbet
så vi gick upp och hämtade malle och fortsatte våran prominad

nu har vi kommit hem amanda sover och farfar har just åkt
ja robban sover med =)
i dag ska vi handla mat kl 15 så fort ac slutat skolan ,, åker jag och robban och handlar

ååå snart kommer de bli lite endring här hemma vill inte beräta mer då ingenting är klart en
men det är med ett stort lende jag skiver detta =)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jodå jag kommer absolut ihåg dig. Tack så mycket och detsamma:) kram!

2010-04-28 @ 19:23:21
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0