torsdag och möte med lolo på af

j nu är man snart inte mamma ledig längre ,, inte snart i alla fall
mina planer på att börja pluga kommer funka utan studje lån ,,
jaaa va min första tancka
men det är ett bra tag innan terminen börjar typ hella sommren
så jag måste ha ett jpobb en praktik heller ett sommar jobb
så när jag gick hem från af fick jag inpuls och gick in till ett stäle jag inte hade tänckt på men bara gick ni och frågade
tjejen som ägde stälet i närheten av oss
va mycket interserad men då det är ett ny öppnat företag viste hon inte hur det skulle se ut inför sommaren
med nyöppnat merna jag för 4 veckor sedan


lolo hade ett jobb till mig men det beror helt på när dagis kan öppna heller öppnar

och dagis på tisdag kl 18 oo ska jag och robban på vårt första föräldrar möte hihihi
lite pirrigt
det är såååååååååååååååååååå STORTTTTTTTT FÖR OSS
vär lilla tjej har blivit stor
det är ochså första gången vi ser hur det ser ut på det ny öppnade dagiset amanda ska gå på
åå de  vexer så fort

dagen i övrigt har varit hur bra som hälast tråts min onda mage
har varit på väldigt bra humör inte alls lika lätt inreterad som jag brukar vara på när jg hat tjej veckan


Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande med dagis :)

Vilket dagis ska hon gå på?

2010-04-12 @ 09:18:17
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0