tordag kväll

han inte blogga i går va ganska myket
örst hande vi besök =) väldigt trevligt

sedan på kvällen hade jag och robert myss med räkor vin och vitlöks bröd
amanda sov hella naten i sig säng ,,, men  hon kom i morse och jag måste säga det va konstingt att sova utan henne och inte ha hennes fötter på min ryg som hon brukar sparka med på natten
robban är ledig i dag och det tjens ju enu konstigare just för att det är fredag och hani vanliga fall brukar sova vid de här laget nu ,,, tjens lite som en lördag ,,men de är trots allt en fredag
i dag ska vi åka och grilla hos robbans föräldrar amandas farmor och farfar sedan i kväll ska vi åka till NSK och se maj brasan amandas första maj brasa ,,, vi såg ingen föra året men vi gjorde ett tappert försök då att hitta en jag kom i håg att vi snurade runt hella jälva stan för att se en majbrasa men utan resultat ,,,
va va till och med till matfors men ingen maj brasa men jag har för mig att de va ganska tort ute föra året så vissa majbraser fick sälas in om jag inte mins fel =)

har gjort klart allt här hemma just bara för att man inte ska komma hem till ett BOOMBB NEDSLAGGG när man kommer hem för det är de värsta jag vet de kan få mig att inte villja åka hem så illa är det tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0