söndag

solen skiner hellt underbart väder har det varit ute i dag
vi kom hem i bra tid för att äta midagen hemma i dag
kyckling gryta med ris jag bara älskade när mamma gjorde den maträtten när jag va liten (mindre)
annars hr vi bara suttit i solen hella dagen skönt att vara hosvärförlrarna det gör liksom inget om man inte har smink på sig, det gör det väl inte om man inte har de inne i stan heller men personlligen skulle jag inte gå utan smink fören jag har fot färg på min ,,,,
så i dag har vi solat plockat blommor ute i det vaka vädret
det fans några vitsippor på farfar och farmors går
en hellt underbar dag
amanda har väldigt onte nu när alla resterande tänerna kommer upp samtidigt
men inget inte mis alvedon int klarar av ,,, hihihi


robban och manda ligger och sover heller de ska sova ja inte robban han börjar ju sin arbets väcka i dag
men den är ju inte så lång det är ju bara SÖNDAG NATT, MÅNDAG NATT, TISDAG NATT, ONSDAG NATT ,
sedan är han ledig ,,,, skönt

i morgon kommer unni vi ska ta och hitta på något bara vi tjejer
ska jg beräta för er om det tjejen ,,,
hon får mig tt le i de minsk konstiga sitvatjoner ,, mår jag dåligt innan vi träffas ,, mår jag genast bra så fort hon säger något, jag är glad att jag har dig vännen ,,
har så roligt med dig och det gör ju inget alls att du är så himla snäll ochså =) i morgon kör vi hihihihi
ett litet intär skemt mig och unni i mellan =)
'

i kväll blir det ensamt i gem robban ska ju börja jobba kl 21 oo
men de gör inget alls vi har ju desto mer tid för familjen på dagarna

valborgs planerna är klara ,,, kommer bli så mysigt


har även en simester plan för familjen planderad men en så leng är det inget bestämt men det kom till mig i går på vår messan ,,, om den blir av kommer jag berätta/skriva senare
men jag hoppas de ,,,

minna kläder hoppas jag kommer i morgon ååååååå ni ska få se de är skita snygga

nä nu ska jag gå kram ha en trevlig kväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0