söndag ,, va är det för dag

dagen började med att jag sov vidare medan amanda och pappa klev upp jag har då en snäll man jag
som  får två sov morgonar på en helg ,,
sedan åkte vi till plajjan för lite fix som skulle göras där
efter det togvi en tur till farfmor å farfar ,, men gud va härlig väder det är i dag heller har varit i alla fall
har varit ute hella dagen så amanda lär ju somna gott i dag i alla fall

nu kom ac och vi ska myssa till det i dag


amanda vill bara vara med pappa ,, hon har kommit i en perjod nu ,,,
men inte klagar jag för det ,,,,
tvärt om tycker det kan vara ganska skönt
men ac blir lite ledsen
men nu kommer hon snart



i morgon komeren överaskning till lla er som läser min blogg
¨hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0