söndag på en måndag

ja då va det ,,, måndag faste som en söndag , sitter nu hos min mamma amanda sover och oliwer är hon en kompis han är ju i den ålden nu
värsta tonåringen hihihi

robban är och gör något på plajjan med henke
tror de skulle byta rör heller något
vi ska vara här hella dagen skönt att komma till mamma och bli lite uppasad


i veckan har jag mycket uppskivet i almernakan
jag lengtar så tills i morgon
så jag får ta tag i mina planer att börja plugga ,,,
har som dyselektriker alltid tjent ett slags vemod att bara slå upp en mate bok men inte nu nu ser jag fram i mot utmaningen och den svåra prövning det kommer bli kanske är det för att jag har värdens bästa uppbakning av min älskling

men jag vet att jag kommer tänka "va fan jag klarar inte deta"
men då kan jag luta mig tillbacka och få en riktig spark i baken av min man hehehe

skönt kommer det bli

nu ska jag ta och  vara med min mammmi
ac kom just hitt ska väl vexla norga ord med henne innan amanda vaknar

ha en skön söndag ,, nej måndag ,.,,, fast som en söndag ää va fan ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0