söndag och jag har bestämt mig

ja nu har jag betstämt vad jag ska göra när amanda börjar på dagis
jag ska plugga
så redan på tisdag ska jag ringa studjevägledaren
sista ansökan är den 26 april med början för reminstart i 17de 20 e maj
längtar sååå



i dag har vi varit på påsk midag hos svärmor och svärfar
kalv stek med pot grateng och förrätt
som va såå goddd
tack så mycket
såå himla trevligt


inu ligger robban och ska sova ner amanda
jag ska se en film i kväll får se om robban vill se den heler om han vill se något annat han har tagit hem en serge på datorn som har har längtat efter ,,
dok inget för mig ,, nä jag ska se johan falk i gen

robban är ju lidig i kväll jag är så glad för det hender inte att han sover en söndag natt med oss
har inte hent då robbans arbets vecka börjar på söndag

i morgon har robban en massa han ska göra på plajjan och jag amanda har bestämt att vi ska till min mamma vi tar en pominad ditt
skönt det

nä ni ska jag ta och glida ner i soffan och njuta av djudet av en liten amanda som skratar och gör allt som bara går att göra för att inte somna ,,, nu sjunger hon och skratar efterått
hehehe
hon är för härlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0