om jag skulle vara den enda på en öde ö

låt son säja att jag är på en öde ö och ingen är där förut om jag
vad sklle jag has med min jag får ha med mig 10 saker


1 ÄR EN PINSÄTT TILL MINA ÖGONBRYN
( fall att jag skulle få sälskap på ön vill man ju vara snygg)

2 ÄR EN TANDBORSTE OCH TANDKRÄM
(det är ju så snygt men mat i tänderna ,, näää)

3 ÄR ETT KOT PÅ AMANDA OLIVER OCH ROBBAN
(för att påmina mig om hur lyckligt lottad jag är)

4 SHAMPO OCH BALSSOM
(vem fan vill h fett hår )

5 EN BIKINI
(ett måste på ön)

6 EN KNIV
(i fatl man skull göra mat)

7 EN BIBEL
(FÖR EN DYSELEXTRIKER ATT LÄSA BIBEN KOMMER TA ÅRATALL I FALL ATT MAN BLIR KVAR DÄR I FLERA ÅR HAR MAN NOGOT ATT GÖRA =)

8 EN SAX
(kan va bra och a om man ska klipa av de slitna topparna i håret)

9 ETT NÄTT
(om man skulle fiska heller sjyda sig från myss)

10 EN CIPPS PÅSE =)
(heller varför inte en el karong)


men vist är jag en överlevarre ,,,,,,,
skulle klara mig fin finnt på robinson ön
heller vad tycker ni !!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine Grannas

hahaha absolut!! Du skulle trivas som fisken i vattnet på en öde ö :)

2010-04-20 @ 06:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0