måndag go morgon

ja god morgon på er alla glada på en mådag morgon ,,
i dag blir det birsta när robban har vaknat
jag ska kolla på en pc veska jg vill ha får s om den finns i min ps stolek
sedan blir det stor handling av mat åå jag värkligen älskar att handla mat
och att laga mat, unni kommer ochså hit och hälsar på vi ska ha en förmidag (en tjej förmidag)


och i kväll kommer ac hit och vi ska se på film

amanda är klrt fö dagen men ike jag

man märker på amanda att orden holler på att låsnna det kommer mer och mer
försök till ord som hon bara har hört förut men inte har sakt
en nu försöker hon förbrivlt säga allt hon bra kan

nä nu ska jag ta en java


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0