lördag

robban och amanda å jag gick på stan efter att R och A hade vaknat ,, myssig
vi hitade en såå fi filofax till mid det va mitt påsk ägg ,, jag blev supe nörjd då jag inte tycker om godig
sedan va vi en sväng till farmor och hejade hon tyckte jackan amanda hade fott av min mamma amandas mormor va super fin

va på g hem då jenny ringe hon ville höra om manda ville leka
ååååå det är klart amanda älskar att vara med sin bästis ronja
efter det at de hade varit häen stund sprang jag oc jenny ner(utan barn roban va hemma med dem)
på stan jag handlade robbans påsk prisent som kom i form av en klocka sååå finnn
han blev super glad ,,

nu har vi ätit mat amanda äter super bra i dag har hon ärtit upp 2 fullt stora börkar 2 yogurtar och en välling
men det är klart nä man har kopis här vill man ju visa att man ska äta upp allt =)


amanda somnad jut till " filmen i drömarnas trädgård "
robban med =)
jenny och ronja har somnat på soffan för en liten stuns sedan sen de med

och den enda som är vaken är JAGGGG

så vad ska jag göra då jooo
hemma lagad pizzzzaaaaaaa
super gottt

jooo robban är ledig i natt jjiihhaa

läger ut bider på kloxkan och filifaxen sedan
kram hoppas på en fortsatt bra hälg allaa glada små kycklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0