lördag vår messan

amanda och roban har just åkt till farmor och farfar
jag sitter hemma och har plokat lite är hemma vi ska ju sova hos farmor och farfar
så då vill man ju koma hem till ett finnt hem =)

jag har sovit ganska bra
amanda hr inte alls sovit bra vet inte varför men de är troligtvis tänderna
men de hr inte alls varit roligt i natt hon har gråtit i sömnen och gnylt
men vaknde utt endå väldigt utvilad
amanda är väldigt pappig just nu ,, jag personligen tycker det är gulligt
robban han tycker det är roligt
hon vill gärna holla koll på han

amanda kan roppa "pappa"
pappa säger "ja"
amanda svarar "jgdnbre kliouj gdn hfd monehynjytnh he då"
pappa svara "jaha är det så"

så där holler de på de är så roligt att höra =)


jag siter och väntar på unni och kasandra
vi ska på vår messan
åå det kommer bli så roligt


nä nu ska jag fortsätta och ploka här innan det bär av fö en tjej dag
syns i morgon kommer nog inte blogga någe mer fören jag kommer hem i morgon

kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0