lördag

hej hej nu är det lördag
tiden går så fort veckora bar rusar förbi som om det inte fans någon tid att passa

i går va jag och robban öppe ganska sent tror kl han bli halv 2 innan vi gick å la oss tror den va 2 oo innan vi somnade

o dag  fick jag min sov moregon skön enda til halv 10 sov jag såå himla skönt då jag har problev och ganska ofta tjejer mig just trött jag glömde min medesin i går kväll så ni kan ju bara tenckaer i morse när jag vaknade hoch hade då även på min mina linnser som man INTE ska ha på sig när han är pålen älergiker de avråderSTAKT att jan ska ha på sig linner mer en nödvändigt och apsolut INTE sova med dem men lat som jag va i går kväll gjorde jag bet enda ,,, men jag får sjula mig själv

i dag har jagh robban amanda och ac varit på birsta citty
jag hittade en snäv kjol till mig på ginna svart skit snugg med hög midag
sedan hittade jag en till amanda i vart med finna rosa och gulla blommor
hon ska jmu vara sk 98 nu men den råkade vara lite stor ,, mammas lilla fiss
men med en boddy under siter den bra

nu är vi hos robbans föräldrtar och amanda och robban sover midag ,, väldigt sent ,,
men bätre det en ett grinigt litet troll sedan på kvälls kvisten
i dag skulle jag ut och äta med mig gamla gramme från haga
carro men då det inte är så mycket mengar på kontot så får vi göra det till veckan ,, ser värkligen fram i mot att ha en tjej midag ut blan vuxna meniskor hehehe
jag är ingen mamma som brukar göra något utan amanda och robban och nu har jagh fot order att göra något "själv" tycker robban hehehe
jag har värdens bästa man
och i detta fal kan jag ju bara säga " din årder är min lag "
hihihi

i kväll blir det film myss med min lilla familj
det ska vara en bra film på 4 an tror jag med angelina jolin ,, tycker väl inte om henn så vidare värst då jag tycker hon påminer om en mensklig vapyr =)  men hon ska vara bra  i denna film 
nä nu ska jag ta och vara lite cosial här
kram på er åker kommer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0