inte fören 22 14 fredag kväll

ja inte fören 22 14 i kväll esomnad amanda ,,,
både jag och robban la oss med henne, hon är så mysig
hon vile leka men när inte det gick när inte pappa vile leka
ja då kiklade hon sig själv och bra började skratta rakt ut
hhehe
nim lilla söta unge du är en riktig tjurig en ,, men vet du vad amanda mamma och pappa är tjurigare =)

robban är ute med nalle mendan jag sitter här ,, och väntar på min man

i mogon har jag en dejt men min unni
både hon och jag är svåra på att bestäma något men du ska det bli av vi ska ta en tjej dag på vår mesan
amanda ska vara med pappa medan jag unni och kasandra gör nordik hallen osäker hehe

i morgon ska vi sova hos mina sväröräldrar
villket jag tycker är så mysigt
robert och amanda åker ditt före min i morgon på dagen
ochjag kommer efter senare när jag har varit med unni och kasandra ,, hon kör ju så bra så hon får äran att köra mig till dem =)


jag har så ont i magen hella tiden har en konstant värk i hella magen nesta så att jag inte kan äta
jag vet inte men det tjens inte alls bra ,,,
just nu är det ju ganka kempigt här hemma
komer nog va det ett tag till
och ag är inte dum ,, jag vet att min onda mage har med sträs att göra
jag är en grublar meniska och det gör ju inte att min mage mår bättre prisis,
nä nu ska jag göra kväll kram krm på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0