inga lat fissar i dag inte

nä det vill jag mena amanda är klar jag jag är klar
men min näsa är inte klar uhaa vad jobbitg det är nu
och det kommer ju inte blibätre fören i agusti ,,,
roligt va

nu snart ska vi till farbror boktorn med amanda
och mäta och väga
och hon har myss gjort nr 2 så det kommer inte bli mågon plus vikt hehe
i går va leo hr och tog så finna kort på amanda med systemkameran

ska passa på att gå till vc för att få bot på min pollen
i går kollade jag på pollen prognosen
gissa
det va en mycket liten diagnos av pollen av al i s vall
men likt för B,,,, skener jag av den
det kommer typ bara bli väre och väre det vet jag
för det blir det varge år

men värst va ju när jag va med amanda i magen
för pollen medosinerna är inte testade på gravida
och nässpray kan jag inte använda alls

och nu har man ju inte en bulle i ungnen så man får väl se det lite posetivt att jag nu kan äta medosinerna för pollen

nu ska jag ta och drika java sedan blir det en prominad till bvc
medan r ligger och sover för att han hr jobbar natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0