idag va det torsdag

goo morgon på er alla
nu sitter jag i soffan och ser nyhets morgon
amanda har just lärt sig att sj öppna dören ut till stora tegel trappen
inte bra inte bra, nu vill de sig till att jag/vi låser efter oss
har tgit pollen tableterna nu och inte tjener jag ens att jag har tagit någon
är det så här det kommer vara nu enda tills agusti då avliger jag
tjens det som
man sover ju inte bra heller nä man vaknar av att det är aldeles tjok i näsan ,, inte roligt inte roligt

i dag får vi besök av jenny och ronja
amandas bästisar
mina med =)
sedan blir det en lunch på stan med henke jenny ronja robban amanda och ja
nä undra på om mn ska pröva sig på att ta på sig sitt ansikte i dag gick ju upan i går =)


i morgon komer allers i gen ,,,
ja de skulle ta lite kompleterande blider
till artiken om oss i tidningen




visst är de sötta bästisar för livet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0