i dag är det torsdag

hejsan i går va jag hos jenny hella dagaen
ronja va ju sjuk så amanda fick vara me pappa
de åkte till farfar ovh busade

tancken va ju att vi skulle ficka inför fredag
det blev inte så
men sedan kom janet och då suru sa det bara swichhh så va allt klart
nestan
jag och janet åkte och handlade det nödvendigaste
som fatades till på fredag



jag tycker det är tragiskt att folk inte harr vet att veta när de har gåt för långt
när de har förstört så det inte går att göra mer
när de har gott över grensen men enda ska de presena en till att de själv ska ta en steg till
det är hems att vuxna meniskor kan tjena det behövet att förstöra ini det sista för andra meniskor
varför ,,,,,
vet ingen ,,,,
men att hjävlas vara elak och dum 
på deta sätt är för min hellt fremande på alla sätt
jag lider med meniskor i denna meniskas närhet



i dag ska jag på möte med af
jag längtar
kl 13 15 för att vara exakt



(tycker inte om att skiva om deta då jag tycker det är ganska ointresant själ att läsa om i andras bloggar
och alla tjejer har mens men alla vill enda inte veta när du har det !!!!!!!!!
men andledningen till att jag skiver om detta är för att jag vill hjärna ha tips som gör denna vecka lätare
jag har så ont i magen hella tiden under perjoden
så om du har några hus kurer på hur jag får bort mitt onte i magen !!!!!!!
ge mig hjärna det !!



i går fick jag min tjej vecka
enda sedan jag fick amanda har jag måt fysiskt dåligt vareg gån det hr varit dax
det ej varaför men jag har inte tjej veckan en hel vecka utan 4 till 5 dager men
de kommer väldigt mycket
ont som bara den gör det
och jag har en ganska hög smärttröskel men detta gör onte och varge månade är det lika dagnt
vet inte varför det har blivit så
men innan amanda hade jag en llungn tjej vecka
allt annat en vad det är nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0