hellt sjukt

vi klev upp väldigt tidigt amanda tog sin väling och sate sig i fatboyen som hon varge morgon gör jag tog en duch medan hon åt
sedan blev det en prominad ,,, min stora syster kiki med sina 2 barn line och linnea åker ju utomland i dag jag och min anda store syster följde dem till tåget (natuligtvis amanda med)när vi kom fram till tåget va min stora kile oliwer redan där med mormor , han va så söt nyklipt och fin efter ett tag kom min store bror kristjan och hans tjej mari och beras kille viktor som är ett år äldre en oliwer, nu sitter de på toget och jag är helt övertygad om att de kommer ha en väldigt bra vecka alle hoppa till sammans de är frame i turkiet (side) kl 22 oo svenk tid i kväll

här hemma i s vall sover amanda lunch
jag har ätit lunch och härr kommer det sjuka
jag driker mig första kaffe nuuuuuuuu titar på kl och den är 13 16
inte konstigt att jag är seggggggg


i dag ska jag och ac fira börje som fyller år i dag ,,
många grattttiiisss
amanda får vara med pappa då hon ite alls har varit okej ,,, och efter som hon ska börja dagis på (MÅNDAG
HELLT SJUKT VA FORT DET HAR GOTT) får hon vara hemma och ta det lungt

nä nu ska jag drika java

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0