goo morgon

ja nu va man klar nestan jag ska bra sminka mig och fixa håret
kläderna jag ska ha kommer jag inte säta på mig fören vid 3 tiden
vill inte att de ska bli flekar på dem, det samma hjäler amandas kläder
jag och amanda ska ut och påska sedan


i natt har amanda sovit ganska dåligt hon har hostat hella natten ungefär
men komstigt nog är både jag och amanda utvilade endå
det brukar inte henda
oftast är det när amanda och jag sover dåligt man blir lite grining och mårgon trött
men inte jag inte
jag vankade före amanda i morse han ligga och dra mig själv en stunf och det ska jag säja det hender nestan aldrig

vi ska åka till min mamma amandas mormor och påska
mormor hade köpt en ny jacka i present till amanda
när man är så liten som amanda får man inge godis
då får an kläder heller leksaker
har vi sakt här hemma
men storebror har fot en sååå finn mug med en puppp på
som låter när han kommer lyfta muggen och ska drika ur den
roligt vaaa
ska i väg i dag på dagen och hitta något litet till robban
vet vad jag ska sköpa i från amanda
vet inte om de kommer vara ett godis ägg heler ett litet ägg med kläder
får se vad det blir ,,, bra blir det i alla fall

i dag ska vi färga lite mera ägg i finna olika färger
och sedan har vi interjuven kl 17 00
som ska göras här hemma

ÅÅÅ JUST JAG I GÅR KOMM MITT FINNA NYA HALSBAND Å DET VA JU ENU SNYGGARE PÅ
ska ha på med det i dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0