go morgon

ja då va det go morgon i gen då
vi måste ha värsta lyx barnet ho sver hella nätterna det har hon gjort enda sen hon va  4 månder
hon slutade äta på natten när hon va just 4 månader sov då till kl  8 oo
och somnader 21 oo med undantag i blnd men inte ofta alls

hon sover i våran säng och det är efter att jag hade ammat så blev det bara så
hon kan sova i sin säng men jag ser intedet som något nödvändigt då varken jag heller robban ser det som nåot störande att hon sover i våran säng inte alls ,, snarare tvärtom

amanda har inte varit  någon grinig babbi aldrig

jag och robbert är väldigt lycklig lottade som har haft det så är bra som vi har  och har haft med just amanda
i dag klev vi upp kl halv 10
utvillad och redo för dagens äventyr

så vad har dagen att erbjuda oss joo vi ska i väg till goda vänner och fika och bussa
ska bli roligt

min stora syster va här nyss och tog en java med oss
sedan gick jag amanda och moster jenny upp skönt nu när det börja bli väder för minder klädder

nä nu ska jag ta på mig mitt ansikte
hihihi
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0