go morgon tisdag

go morgon i dag ska vi kalas kl 17 oo
och en sväng på stan det är ju kanon väder ute
det va länge sedan jag vaknade så här tidigt och tjener mig utvilad
amanda är klar jag är klar, robban sover och jag och amanda ser på bert på sf kanalen

jag har ju varit ute efter en dagis väska
hittade en så söt i går på intersport en rosa
den va den enda som fans som va "tjejig"
lägger upp en bild på den senare
de kanke har mer av de söta veskorna på intersport i birsta men inte i stan jag tog den sista
robban tyckte den va såååå fin

i dag ska vi handla mat ,,, åå jag längtar
ska bara göra mat listan


i går va ac och anna ute med amanda de gick lite överallt i stan
medan jag gjort lite extra här hemma sedn efter ett par timar kom de tillbacka och amanda sov
de va bara att låta henne sova när kl blev 20 oo veckte jag henne för att äta och en ny välling samt en pj
efter det somnade hon om ,, och sov till o7 45 det ä de apsolut tidigste hon någon sin har vaknat
men de gör inget för i dag vaknade jag och tjände mig sååå utviljad har inte tjent det på 1 1/2 vecka
kram kram ut och myss i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0