go morgon på er måndag

i dag är det inte bra jag har såå ont i halsen vet inte vad som ligger i luften
vill ju inte bli sjuk har onte i ögonen riner i näsan och onte i halsen
jag vet att det kn var pollen ,, för jag vet att det ligger i luften ganska tidigt men jag är ganska van detta nu
ar ju haft problem med de varge år
i dag ska jag amanda och leo ta en promind är tanken men o jag är så här vete f,,,

amanda mår bra och leker just nu i leker i hörnan
det blir inget kaffe i dag det blir en kopp the
och en smyrgår till lunch/frukost


sedan ska jag ta en prominad till apoteket och handla
allt jag kan komma över till min hjävla polen alergi


nä nu ska jag ta och villa lite
just det ja denna vecka gäst bloggar jag på

www.Familjebloggarna.se
hej sväjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0