gårdagens äventyr och dagens planering

hej hej måndag va vi hos goda vänner och där blev vi bjuden på väldigt god mat
tack så mycket
sedan blev det en sväng till svärmor och svärfar



i dag blr det en sväng på brista citty och en sväng på plantarsen
ska inhandla lite blommor hem för vi har just inga och hemma
då jag inte gärna vill ha blommor inne, men nu är det snart sommar och då SKA man ha blommor hemma
det tycker i alla fall jag

nä jag orkar int skiva mer nu
har sovit som en kratta och är ganska trött
och det är fasten den kall duch jag har tagit nu på morgonen
amanda är klar för dagens äventyr och jag med det är bara ansiktet som saknas men nu ska jag ta en java
go morgon från en seg och ganska trött mamma
men väldugt pigelin amanda

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Josephine =)

Hittade hit genom familjebloggarna! Fin blogg och en supersöt tjej ni har!

Vet inte alls om du minns mig men jag umgicks otroligt mycket med Kicki när jag var yngre (Tette kallades jag då, haha)! Kul att "se" dig igen iaf!



Kram Therese

2010-04-20 @ 14:59:40
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0