fredag ,,,

ja så vad det fredag i gen då härligtttt tycker jag
att få sov med min älskling i hella två nätter jihaaa

i dag kommer tidningen hit kl 1330 för att ta bilder ocg det är ju så där roligt då jag inte alls tycker jag är så frärs med pollen ,,, tack gud för kvinnans andra ansikte sminket

jag har en längtan att göra mågot med hella min familj
det kan vara något vi ska göra om en dag heller en månader heller två månader ,,men jag har ett behov att göra något roligt, så vi kollar på valborg om det kan hända något roligt då ,,,
planen är ju att det ska gå vi får se, men med min fantasi kan det ju knappast vara svårt =)

i helgen ska vi åka i väg på darakborgen med amanda så hon får spring av sig lite energi
nu ska jag göra mig klr ,, vte sjuton vad jag ska på mig i dag tror jag går på kavaj ,,,,
kram kram och ha en riktig underbar hälg för det kommer jag ha trotts pollen alergin =)
jag är ju som skt alergisk i mot all NEJ INTE DU JENNY GUMMAN =) UTAN ALL TRÄDEN
GOOO MORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0