fredag ,,, =(

hej hej
i dag är det frag inte en vanlig fredag då jag tjäner mig ganska ledsen mest hella tiden nu
och det kommer när amanda sover lunch heller ha lakt sig för natten
då kommer sorgen, när man är med amanda kan man täncka på annat men så fort man släper taget om sin konsentara tjon kommer det i vågor


i dag på morgonen va vi med monika och hennes lilla tjej amanda på stan ,,
ni kan ju tänka er när jag ropade på "min" amanda vänderser båda och tvärtom hihihi
det blev en lunch på stan gott gott
hittade ju änen en dres till amanda ,,, joo det är sant
hihihi
till mig själ hittade jag inte så mycket ,,
men jag har ju iförsäj bestält en tröja från "tigen" och en annan grumt snygg väst
från en blogg, en väldigt söt tjej som ränsade sin garderob
grymt snygga kläder de kommer säkert på mån heller tisdag

i dag blir det bara hemma orkar inte så mycket mer ,, vi ska mysa til det här hemma i kväll med en bra film
och lite goo mat ,, inge alkohol men det är apsolut inte ett måste för att vi ska myssa
kan vra gott i bland men då snakar vi om en gång varanan månad
typ


vi är bjuden på gala kväll på södra berget ,, kommer bli så roligt om en månad ,,
entligen något att se fram i mot
tack carro för den finna inbjudan klart vi kommer
bra med lite tid att förbereda barnvakten ,,, hehehe
ska prata med manen min om de kanske blir en övernatning på berget ,,,
tror det lutar år de hollet

nä nu ska jag ploka lite här hemma men ha en bra hälg
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0