finnt mötte på amandas kommande dagis solgläntan

fan va dum jag är,tjende mig när jag kom ni på det som kommer bli amanda dagis det va ju hur gulligt som hälst
vi var judr på möte i går kväll, perssnalen va så söta unga
de är ganska många brn och därför har de 2 sitningar till lunch bara de är ju så hilma gulligt
de har ochså et frukost bort så man inte behöver bli utan rulle om man kommer lite sent på morgonen

de jobar väldihgt själv ständigt på deta dagis
de är väldigt mån om att barna ska ha det bra och holler på med aktivitetet för alla barn
det är blandade åldrar på amandas nya dagis
sedan har vi 3 olika grupper i denna barna skara
amnda tilhör de minsta sedan ha vi de mellan barnen och se stora
men det är inga namn de använder sig utav när de prata med de barnen
jag blev glat överaskade på vad som kommer bli amandas dagis
och vist huset är inte finnt men inuti är de så gulligt och barn vänligt


det är ett ganska populärt ny öppnat dagis fr vi är inte de enda som börjar den 3 maj nä det kommer hella 4 st till
samt att det är många barn som tils vidare hr fot börja på ett annat dagis tills derar plats på solgäläntan finns


ja ja jag vet att jag gjorde det " domde boken för des omslag " sorry

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan =)

Hittade hít via familjebloggarna då jag såg att er flicka fått plats på Solgläntan..

Där gick även jag då jag var liten, alltså från -87 så nyöppnat är det verkligen inte, hehe, men hoppas ni kommer trivas..

Jag har dessvärre inte så många minnen därifrån då jag var så liten =)

2010-04-15 @ 07:20:34
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0