familjens plamer inför framtiden

vi ska flyta
robban har fåt jobb i huvudstaden
och jag har störe sjans att få jobb där
så den 1 septeber bär det av för oss
vi behöver komma bort 
deta är ju inget som vi just kommit på
desa planer har funnits där länge för oss
men vi har inte vågat göra drömmen värklig
tidigare

jag har ju aldrig bott någon annan stans en s vall ja i hudik har jag ju ochaså bott
med jag tror inte att lilla hudiksvall kan mätas sig med huvudstaden stokholm
så för mig är det lite xtra spenade, medan robban har ju bott där förut under några år
och det är ju bra det så att vi har någon pejling på vart allt är







Kommentarer
Postat av: Suss

Hahaha, april, april, men jag gick på den till en början!! =D

2010-04-01 @ 10:28:19
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0