ensamen hemma men inte i hjärtat

ja så va det söndag fan va inte tycker om söndagar ,,,, näää vetu vad det är n dag som jag tycker vi kan hoppa över ,, för alla andra är ju söndagar den sista slapppar dagn den dagen man reflekterar till vad man har gjort under hälgen ,, men inte för oss nää robban börjar sin arbets vecka i kväll,
jag tycker inte om det alls
men i dessa tider får man vara glad att man hrr jobb vet att det låter välligt gameldax men saningen är ju ingen nyhet

i dag har vi varit och ätit söndag midag hos svärföräldrarna såå gott amanda hjälpte farmor att planeta blommor närmare bestämt "pannser"
fasten jag vet inte om hon va till så mycket hjälp då hon tog av knopparna på blommorna hella tiden
hehehe
men hon tycker om att holla på med jord de va nog roligtas tror jag
det finns inget härligare en att vara hos dom och sitta ute i den finna varma vädret oh drika en koppa java
och se amanda leka med farmor och farfar
det spelar ingen rol vad man har för vuxen besjymer när man är omgiven av sin familj
anser jag

nu ligger amanda och sover jag siter väldigt skönt i soffan ,,, men för mig själv ,,,
nu ska jag göra mig en kopp the
i morgon ska vi bort på dagen och hälsa på goda vänner
men jag hinner nog med en uppdattering innan vi ska i väg kramisar på er hoppas ni har haft en bra helg


längtar tills sommaten
detta kort är i från föra sommaren då vi skulle på amandas kusins dopp min store brors lilla tjej
min lila amanda har blivit lite störe men inte mycker ,,kommer alltid vara mammas och pappas lilla tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0