det finns inte så mycker att säga

vet att jag har varit lite heller mycket dålig på att blogga men allt är bara så rörigt just ,,
orkar inte och vill inte förklara ,,,

i dag har jag och amanda varit hos farfar farmor jobbade och pappa robban sov så då kom farfar och hänta oss ,, skönt att komma i från ett tag

sedan när vi kom hem va det bara för pappa att klivsa upp  fö då skulle vi på bilprovningen
allt va hellt som det skulle vara
efter det bar det ut till birsta
amndas frfar fyller i morgon

måste bara säga att vi har hittat den bästa prisenten man kan hitta ,,, och den är väldigt otippad
en ledtråd = något som kommer vecksa med tiden och bli vakrare och vakrare med vage år ,, någe mer säger jag inte hihihihi

nä u orkar jag inte skiva mer

vet inte men om jag inte skiver är det för att jag inte orkar är inne i en väldigt dålig perjod och den värkar inte ta slut ,,,



ps ,, jag tro på dig ,,,ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0