de blir så stor så fort ,,, tack gummor för en härlig dag



amanda och oliver mina två små (är inte så små nu) men stora hjärte gryn


amanda ligger för att sova ner med pappa jag sitter upp med farmor och farfar
i dag har jag unni och kasandra varit på vår messan vi gick i timmar jag hittade ingen ting till migf själv
men däremot en prisent till paola amandas kkusin som jag ska skicka ner i veckan det va så härligt att komma i från ett tag bara vi "stora tjejer" som  kasandra sjukulle ha sakt ,,hon är en såm bara liten tjej tigger inte gneller inte hellt underbar ja vist hon kanske inte alltid ville gå åt samma holl som oss men va gjorde det inget alls =)
tack så mycket guimmsan , syns på måndag

på tisdag åker min stora §0 åring utomlands med sinna kusiner och mormor de åker till side i turkiet ,
åå va avis jag är ,,, men jag vet att de kommer ha så ini norden roligt ,,,
jaja men nu ska jag inte sitta här när jag är borta heller vårt andra hem goo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0