dagen ,,, forsäter

ja i dag har man barat varit hemma fick besök av min älskade vänn jenny
nu har åkt hem och jag siter op ch viker (tyg) ja för det är så det sjän när jag viker amandas små söta kläder i olika färger och olika mönster på
och sedan alla strömporrr hon hr vet inte med det måste finnas ett MÅNSTER i tvätt maskinen som äter upp en sprumpa av vage par typ

nu har ronnan tagit med amanda på en prominad skulle se på fåglarna hon bara älskar att se fålgarna ute på stan

amanda blev glad när jenny kom men ¨minder glad då hon insåg att rona hennes bästis inte va med ,,,
(ronja fick vara hemma med mommi för hon är sjuk )
lätt att förklara det till en 1 och halvt äring ,, njaaa

nu nu ska jag  fortsätta med mitt tyg
mycket kvar

samtidigt holler jag på med min hel kyckling gryta ,, mitt eget resept såå änkelt
och gottttt

läger ut bilder sedan
kram på er fortsat bra dag önskar jag er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0