bvc och en tisdag

i dag har vi varit på bvc och lägt oss
jante jag då  fasten jag skulle nog behöva väga mig jag med men jag väger ju bara 50 kg
inte mycket men det va ju inte det jag skulle skriva om det va amanda som vägde sig och
hon  är 18 månader och väger 10480 och är lång 83
hon tog sprutan i mot mässlin , röda hund , påssjuka


sedan tog vi en prominad med farfar och nalle på stan.
i dag får vi midags gäster farmor och farfar det brukar ju oftast vara vi som kommer till dom vid jemna mellan rum
men i dag ska vi ju på F mötte
och amanda ska då vara med farmor och farfar och farmor jobbar så då kommer farfar upp lite före hon slutar för att sedan komma hitt och ska äta hos oss
mysigt kommer det bli ,
nu ligger lillan och sover robban holler på att göra sig klar för att åka till julla för att handla något till plajjan i matfors
med tancke på hur vädret är nu så är det faktiskt många som solar där nu ,väldigt många
men det vet ju alla att i matfors är de bästa solarjumet ,,
nä nu ska jag ta mig en java och snyta mig fannnnn förrr polllleeennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0