bak sugen

ja det är vad jag är
jag vill baka vet inte vd med jag tror det bli morgondagens plan att baka något
i dag har vi varit och handlat och själv klart handlade jag ju även mjöl
och socker samt allt det anndra jag eventuelt jag ska ha i när jag sätter i gång

i dag blev det stinnas yckling med bullguri sallad ,, mummss
vet att min stora kärlek kommer njuta lite extra nu i kväll när han öppnar sin matlåda =)

våran dag började med en frukort på fiket neranför oss i huset men ac amanda och mig ,, så mysigt ,,
sedan skulle ac på skolan och jag å amanda gick på afären för att handla de APSOLUTA NÖDVÄNDIGASET  innan stor handling (toa papper) hehehe

sedan möte vi farfar för en promis

i kväll har vi bara mysst

nu ligger amanda för natten och sover
jag är ganska trött så det blir en tidig kväll
för i morgon är det en spesjäl kväll hemma hos oss =9 och då vill jag vara piggelin
nä nu ska jag ta och njuta av min bok jag holler på med kram kram


jooo just det ja jag har inhandlat en väldigt bra och snygg mugg termoss för mig som driker kaffe i farten är det den ultemata "grjen"

vist är den snygg ,,, som gjord för mig !!!

Kommentarer
Postat av: ac

hej, kan du fråga om jag kan få linserna tills imorn? jätteviktigt! syns sen puss

2010-04-29 @ 07:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0