april april och en påsk midag

ja våra familje planer är INTE att flyta
i från s vall
vi båda trivs bra här och har inga planer på at flyta allså
deta va bara mitt lilla bidrag till ett epril sjämt

så nu är jag klarj jort det


i dag är det lång fredag ,,, alla andra är och kommer vara ledig men inte min man inte
i alla fall tjens det som så
han ska jobba natt i natt han gick dispans till kl 22 oo
ooooo va långt
näää


i kväll har vi hadt påsk midag åå ag älskar att ha folk på midag
jenny ,jenni och ake
det va ägg halvor med rom och kräft sjärtar
kal och graval lax kötbullar och en goo jansson
och pot med gräslök

det va väldigt gott
tyckte alla fasten inte alla åt fisk en miss från min sida men de smakade och de va modigt =)
tack för en fin påsk midag vänner


nu sover lillan och jag och robban ska se sol sidan puss kraammm
glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0