alkohol med måta

det blev ett glas vin för mig i går ,,, är inten alkohol meniska
tycker inte om att drika anser att man kan ha mysigt/roligt endå
nä ursa det finns aldeles för många son fyller ut sin "lycka" men sprit
" ja  vi köper bagin boks för då syns det inte att jag driker typ"
nädu en sån är inte jag kommer troligt vis aldrig bli heller senast nu i veckan hälde jag ru en hel flasta rose som hade ståt sedan nyår då jag tog ett glas till 12 slasget
och för visa kan ju de tyckas konstigt men inte för mig alls
för mig är det nestan konstigare om man måste förklara sitt drikade jag menar just men kommemntaren
jag har understrykigt ovan
det är ingen mer en du som känner att en förklarig till ditt drikade behövs
och känner du att du måste förklara ditt drikade så kanske du ska täncka på farför du känner så och om du inte sitter och ge dig själv en massa ursäkter till ditt deronde

jag själv kan inte sitta och dumma någon va de är heller inte men de är bara lite vad jag tycker om saken i fråga  och själv klart är det ju så att ett beronde kan ju ochså vara  i mat,godig, droger,spel, samt mycket mycket mer
men den vanligaste svenska nertysdande drogen är ju alkohol
i blans kan man ju undra om (vi) inte skulle må bätre av att göra som de gjorde i amerika är1920 med en förbjudsstid på alkohol
för det vet ju alla att med alkohol i kroppen kan de ju i blans gå så ini helvete fel

ha du det i tankarna nu i kväll inför valborg och om de fortfarande är anjeläget att drika i valborg
drik då med måta och inse dina begrensningar
kram jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0