ligger flera stora steg före

jag vet att det här en en ganska lång planering men jag tycker om att liga ja i säger
ca 3 månader före. jag älskar julen och därför ochså planer inför den krig den tycker jag är roigt

medan robber tycker den tiden på året bara är en stor börda
jag har altid älskat den högtiden just kanske för att jag har alltid haft det så bra krig julen
när jag va liten och som vuxen

robban tycker den är hälig han med
det är bara de att han tycker jag förvanlats till lite småt hysterisk
just då tycker jag inte att det stämmer men när man tittar i bakpegn så
ja jo det kan stämma man kanske vill klara allt sj och kommer på att f,,,,,,nnnn
det går inte å då kommer det hysteriska fram

men i sommras när min mamma va och reste med min stora systers barn och oliwer
köpte de en så himmla finnt förklädde till amanda
som jag testade i dag åååå så himla vakert



nu är är det bara en vit lång ärmad spets käning som behövs så är jul aftons kälderna klar
där kan man snaka om att ligga steget före hihi
tack mormor för det finna förklädet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0