torsdag en dag med tjejerna

i går kom kos och hälsade på åå vad jag har saknat henne hon har ju varit sjuk
men nu är hon frisk i gen
vi gick på stan och jag hitta två skit snygga tunna tunikor
sedan tog vi en fika på carm
amanda va hemma med pappa och sov
sedan kom carro och eva ditt och vi jag carro och eva bestemde att kos skulle följa med på våran tjeje krysing
hihihi
sedan handlade vi hem shisi till mig eva och robban
tack eva det va skit gott

carro skulle hälsa på johana och jesika en snabbis
så jag eva kos och henke gick hem till robban och amanda
jag är så skär i min lilla prinssesa
hon är det vakraste jag vet
spelar ingen roll vilket humör man är på man bara blir så himmla glad av att se henne
hon är mitt ord för lyckan jag tjener för varge gång jag får vakna med henne bredvid mig 

sedan skulle eva åka till sin syster ac kom pricis
i samma veva och anna clark den tjejen är så gulig
jag ac och clark såg på idol ja anna spelade sims citty
robban gick å la sig medan jag la amanda
ac va så himml trött så on somnade före amanda hihihi
sedan somnade amanda vid halv 9
då tog jag och anna en lång promnad runt hella stan det va skönt att komma ut
hade nästan glömt bort hur gullig anna clark är vi pratade om för
som när vi sjug ganska högt i min lilla 1a ganska sent på kvällen så min stakars grannesom skulle upp
på jobbet fick kliva upp i från sängen gå till sin dator söka på mitt tel nr och ringa mig för att fråga
om jag inte kunde vara lite tystare
jag kom i håg att jag blev så spak av att han ringde så jag sa mmmm men jag måste tränna mig inför kören
haha ni som sjener mig vet attjag inte går heller har gått i någon kör och att jag inte kan sjunga
men va säger man när grannen ringer för att beräta att dom på ett snält sätt inte tycker man ska
sjung alls
det kanske inte låter så himmla roligt och det va väl inte det heller när man träfffade han på vägen ner till tvättstugan ,men nu i efter hand är det ganska roligt,,,,


Kommentarer
Postat av: mamma till tea

Nämen tjenare ! Ja men gud vad trevlig att du kikade in hur sjutton hittade du mej ? hehe. Ja men vet du vad, Jag & Tommy skulle käka middag tro det var förra helgen på biteline o när vi skulle gå & Ta ut pengar då såg vi er när vi va på väg in till er. Ja tänkte ropa haha eftersom ja tyckte de skulle va så rolig o se hur eran lilla såg ut. Men då sa Tommy Nej skärp dej haha. Men nu få man ju se lite kort o så på bloggen in. Gud så roligt & vacker hon e /kramar Tina

2009-09-11 @ 20:01:26
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0