tjej midag på mezoyo


i dag har jag och amanda varit ute på en prominad hon somnade o vagnen så då gick
jag och hälsa på jack och tog en kaffe hos han och prata en massa skit
sedan kom ac med sin tjej kompis på lunchen och på matsedlen stod det köttsoppa och limp smörgåsar
tjejena blev mäta

lite senar satt jag i gång att göra äppel kräm med kanel och gisa om det blev gott
jag fick äpplen i lördags av min svärmor och i dag tog jag tag i prosjektet som hade gjort mig närvös i några dagar,
men gud så gott det blev
och roligt va det att göra den ochså  


jag och carro eva på mexoyo och åt gud så mysigt det va amanda va med pappa hemma
jag år lam
carro sjötunga
och eva någe annnat 
eva drak vin medan jag och carro drak vaten
för er som inte vet va det ligger så sejer jag dabblin för det är i samma lokal
men det märks inte alls på inredningen så smygt innret
en resturang med stil på alla sätt

jag eva och carro har ochså hunit spåna på ett datum för våran tjej krysning vi ska åka på
tancken är att jag eva robban och amanda åker ner till stocholm robban stanar hos min syster medan jag eva och carro åker på krysning ,,,,, det kommer bli såååå roligt
på så vis är varken robban heller amanda för långt bort =)
längtar ett få göra det här med mina tjejer ni är de besta jag vet

dagens blid


god natt sova gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0