på stan

kom nys hem i från stan jag å kos va och fikade en snabis
vi va förbli amandas farmor och sa hej
hon hade då lunch och följde med oss på name it en barn affär med klädder
de har sakt att de skulle handka en overoll till hemme när hon fyler år så det gjorde farmor
plus 3 vita bodys och 2 rosa samt ett par bycksom och 3 par stömpbycksor
i rosa gräd vit och lila
vi har just prövat overlollen som är grå skit snygg
det fans röd ochså men varför jag fastnade på går va för att det färgen kan man matcha med
ganska mycket mer en en hel röd
då jag gillar muser i olika rärger å stilar samt vantar
som sakt vi har just pövat overallen å har är lite kort




vi va ochså på hm å handlade hinger vantar å tumisar
oc nu vet jag att jag skrev det på önskelistan
men det är en sak man inte kan få för mycket av
när man är 1år
för när jag och kos va å fika och skulle gå därifrån
hittade vi bara en vante ,,,,,,,,,,,,,,,,,
åååååååååååååå tenckte jag inte redan hon har bara hadt dom i ca 30 min och redan tapat ena
ja mi förstå säkert  kram kram och amanda vill tacka farmor och farfar för de finna kläderna hon fick å den helsnygga overallen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0