månadag

tja vi kom hem i går vid 5 tiden
efter att ha varit hos amandas farmor och farfar
väl hemma i gen så gjorde vi intenting

har far en massa äpplen är min svär mor som jag ska göra kräm av i dag

nu ligger amanda och sover i sin säng vi kliver upp kl 8 nu för tiden det är skönt
hon sover nu mera i sin engen säng om netterna
i dag blir det öppna förskolan kl halv 2
sedan kommer carro hem i från kalstad och hälsar på då hennes kopis johanna fick en pojke i föra veckan
hon fick sitt första barn bara på fyra timmar
och på ett kryst hon va redan öppen 8 cm när hon åkte upp
vilken lyllosss

för se hur länge hon stannar i stan då hon jobbar i kalsdad så
men väldigt roligt kommer det bi att se min älskade vän
då jag vi inte va hemma när hon va hemma sist då va vi på husvagnsemester

jag har forr tagit av mig linsena och har nu mina glasögon i en
tycker inte om de alls men men
jag passar liksom inte i glassögon
men man ser ju smartare ut hihihi

i dag kommer ac hit på lunchen hon praktiserar på mentex så hon och en tjejkommis 
till henne ska komma å fika


kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0