lördag

hej hej villken dag först va det finnt väder jag robban amanda gick ut på stan då det va någe gippo
där i dag massa roligt sten stans dagen tror jag det hete men vi hinner inte mer en ner så börjar det rängna
som bara den inte så roligt
sedan när vi kom hem gjorde jag tortelini med bejkom
åååå fa,,,,, va got det blev

jag hör ju till de där hemma kockarna som inte kan följa ett resept jag går alltid min egen väg och kryddar med mina favoriter
vitlök,sitronpepar och cilli mm
så gott med krydig mat ,
men nu får man ju inte alltid krydda maten då amanda ochså kan äta vanlig mat
men inte gör det något inte alls tycker det bara är roligt när hon äter mammas mat

amanda skulle vara hos mormor (min mamma) i morgon
men mammsen har blivit sjuk hon mår inte alls bra
så vi ska ta det i nästa vecka
mamma krya på dig puss kram

i kväll så är det fotboll
sverge -- ungern
det ska vi se
vi åker till robbans mamma och pappa
och sover där i natt
nu  ligger amanda och sover en stund hon va så himla trött

ac och anna va förbi en sväng i dag de hade varit på stan och skulle till anna
ac börjar sin praktik på mån
på hemtex så hon kommer hit och äter lunch i nesta vecka
nä nu ska jag paka ner lite kläder blöjor ochså vidare ni får ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hon dricker ju bra iallafall,slipper man oroa sig över d=)

Hur mår ni?

2009-09-05 @ 22:54:02
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo då vi har klarat oss än så länge =P

Men det är väl bara en tids fråga innan vi bkir sjuka hehe

2009-09-07 @ 08:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0