i dag blir amanda 11 mån

hej hej i dag är det en stor dag för vår lilla familje i dag blir amanda 11 månader
sista månaden innan hon fyller 1år

hennes utvekling går så fort
nu har hon fot två tänder
hon drar sig upp på allt som går
hom kryper fortare och fortare
hon säger mamma pappa titta tutte
och tack tack
hon sjunger hella tiden
och dansar som bara den
hon kan stå utan att någon holler i henne
hon kan gå om man bara holler i henne i hande
hon är så glad hella tiden
men det har hon altid varit
mammas älskade babby
som är så stor och snart blir ett hellt år
helt sjukt va tiden går fort


i dag så ska jag göra en tårta som vi  sta ta med oss till farmor och farfar i kväll
när vi åjer ditt, handlade alla ingredienser i går så allt är hemma
sedan handlade jag en liten pissent till tjejen det kommer bli roligt och se hur hon reagerar på ett inslaget paket
hihi
i går va vi till min mammas jobb amandas mormor
vi åt lunch där och amanda fick en så hillma fim frans kläning
som va rosa
jag kommer i håg att jag själv hade en sn när jag va liten
ja kanske lite störe en amanda men jag va säkert 6 år i alla fall.
den här va från 1 år så det passar bra attha den nästa sommar
amanda ska eventuelt va hon mormor på söndag på dan i morgra timmar
om mormor inte har blivt bålig
jag ringde i går och hon måde inte alls bra
å det är klart om hon inte mår bra är det inte bra om amanda kommer för då kan det ju smita
hon hade ont i lederna
får hoppas att hon krya på dig ,,,

jag själv har ganska ont i halsen i dag men det va väre i morse när jag vaknade
nu är det okej man är ju så jävla rädd att man har dragit på sig något nu
man läser om det varige dag i tidningarna uucchhh jag kan inte ens säja det

men det går säkert över nä nu ska jag och amanda göra lunch till pappa kommer hemm
kram på er hoppas ni får en bra hälg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0