god morgon på er

hej hej nu har jag amanda och robban ätit frökost robban va hem en snabis för att gå ut med nalle
och han tog med sig amanda d hon inte ville slepa taget av sin pappa
så då fick hon följa med medan jag gjorde ett par smörgåsar till robban för han har ju inte jobbat klart en han har ju några timmar kvar

i morse när jag och amanda vaknade fans det inge ström i huset alls men de kom ganska fort tillbaka
ungefår i en timme hande vi inge el
de man är oroligt för när strömen går så där är ju att maten i kylen och frysen aska bli dålig
och att amanda inte får sim varma väling men det gick bra

nu snart så ska vi gå till min mammas jobb och äta lunch
nalle får vara hemma han har ju nyss varit ut

sedan ska jag på affären och handla till tårtan jag ska göra i kväll
i mogon ska vi till farmor och farfar
men det ör i morgon det

nu ska ag och amanda gå ut så får hon sova en stynd i vagenen puss på er




Kommentarer
Postat av: anncaroline

snygging ;) ringer dig imron! puss

2009-09-03 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0