god morgon på er onsdag

i dag vaknade man ut vilad och har sovit gott
ac har sovit här det tycker jag är så roligt
i går passade jag och robbert på att handla lite mat då vi hade ac här
kan man låta amanda vara hemma

i går började idol fan va roligt att det säter i gång i gen
skrtar lika mycket när bdrömmar blir mosade
och de de kan ju inte sjunga vissa av dom
medan andra blir man bara paff av för de är så bra jag fick vårens första ryssare i går när killen i nörd glasögon med gitar kom och sjung ,,,,,,,,,åååå så bra

i dag ska jag träffa mina tjejer eva och carro vi ska gå ut och äta medan amanda är hemma med pappa
det kommer bli skönt att komma ut lite
snart börjar ac på  praktiken så hon holler på att göra i årdning sig,
jag och amanda ska ta en prominad i värmen

dagen blid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0